Veelgestelde vragen
alfazon vindt het belangrijk om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Om deze reden hebben wij een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen. Dit onderdeel zullen wij continue aanvullen met nieuwe vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
U kunt de service overeenkomst hier invullen.
Als u een nieuwe modem krijgt voor internet of als u verandert van internetprovider, dan moet u de omvormer opnieuw aanmelden op uw nieuwe WiFi netwerk.
Ook als u het wachtwoord verandert dient u dit te doen.
Algemene instructies voor het opnieuw instellen van de omvormer bij nieuwe WiFi gegevens kunt u hier vinden.
Solaredge
Heeft u een nieuw modem of bent u overgestapt van internetprovider?
WiFi opnieuw instellen voor uw Solaredge omvormer.
Goodwe
Heeft u een nieuw modem of bent u overgestapt van internetprovider?
WiFi opnieuw instellen voor uw Goodwe omvormer.
Zodra een Goodwe omvormer te weinig stroom opwekt, dus de zon is ondergegaan bijvoorbeeld, schakelt het apparaat zichzelf uit.
Er is dan helemaal niets meer te zien, zodra er weer genoeg daglicht is start de omvormer weer vanzelf op.
Zodra een Solaredge omvormer te weinig stroom opwekt, dus de zon is ondergegaan bijvoorbeeld, schakelt het apparaat in een soort storing.
Het groene lampje gaat dan knipperen, zodra er weer genoeg daglicht is start de omvormer weer vanzelf op en zal het groene lampje blijven branden.